ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

راه حل مشکل کف کردن بیش از اندازه لباسشویی

زمانی با مشکل کف کردن بیش از اندازه لباسشویی خود روبرو شدید، بنابر بر پیشنهاد تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، مهم ترینی کاری که می بایستی انجام بدهید این است که لباسشویی خود را در تخلیه قرار بدهید و در کمترین زمان برنامه شستشوی لباسشویی را به حالت آب کشی تغییر بدهید و اجازه بدهید کف داخل لباسشویی با عملیات آبکشی به صورت کامل تخلیه بشود.

یکی دیگر از دلایل کف ریختن از لباسشویی می تواند، عدم بسته شدن درب لباسشویی به شکل درست و یا خرابی، کهنگی لاستیک دور درب لباسشویی باشد. بهتر است سرویس و تعمیر لباسشویی خود را برای حل این مشکلات به نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران بسپارید.

شما می توانید  از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با  مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی در تهران و کرج در تماس باشید، اپراتور های ما در اسرع وقت، هماهنگی های لازم را با شما و سرویس کار لباسشویی، برای حضور و تعمیر لباسشویی در منزل شما انجام خواهند داد.

میزان مجاز استفاده از پودر در لباسشویی

طبق نظرات تکنسین های تعمیر لباسشویی دوو، این تفکر که هر اندازه پودر لباسشویی بیشتر باشد، البسه بهتر تمیز می شود، تفکری کاملا غلط است و موجب هدر رفتن پول شما خواهد شد.

به طور مثال، برای شستشوی لباس ها درون یک لباسشویی شش تا هشت کیلویی، ریختن پودر به اندازه ۳۵ گرم کافی است، و شما باید به اندازه ۳ قاشق سر پر غذاخوری داخل لباسشویی پودر بریزید، و اگر اندازه پودر از این میزان بیشتر شود، هدر خواهد رفت .

علت حل نشدن کامل پودر در لباسشویی

ممکن است برای بسیاری از افراد این مشکل پیش آمده باشد که اثرات پودر بر روی البسه شست و شو باقی بماند اما دلیل این مشکل چیست؟

عدم استفاده از پودر لباسشویی فیک (تقلبی):

تکنسین های تعمیر لباسشویی متعقد هستند که پودر های لباسشویی تقلبی، نمی توانند به خوبی درون آب حل شوند و موجب سفیدک زدن البسه و یا باقی ماندن رسوب های شوینده بر روی لباس خواهند شد، به دلیل این که کف بیش از اندازه لباسشویی امکان دارد، باعث نشتی و وارد شدن کف به قطعه های دستگاه ماشین لباسشویی بشود، این مشکل می تواند برای شما هزینه های زیادی را بتراشد و شما با هزینه های گزاف تعمیرات لباسشویی بشود، در نتیجه بهتر می باشد، با عدم استفاده از پودر لباسشویی فیک (تقلبی)، از به وجود آمدن این مشکل پیشگیری بکنید.

نکات کاربردی برای جلوگیری از سر ریزی کف از لباسشویی

کارشناسان تعمیر تخصصی لباسشویی، همواره توصیه می کنند:

  • به اندازه مناسب از شوینده های لباسشویی استفاده کنید.
  • از اصل و با کیفیت بودن مواد شوینده مطمئن شوید.
  • دمای آب را به شکل صحیح برای برنامه شستشو تنظیم کنید.
  • از آب گرم برای شستشو و بهتر حل شدن پودر و مواد شوینده استفاده کنید.
  • از فیلترهای سختی گیر که در ورودی لباسشویی قرار می گیرند استفاده کنید، تا بتوانید مشکل سختی آب را کنترل کنید.

با رعایت کردن این موارد کوچک اما کاربردی می توانید ،به اندازه زیادی احتمال سر ریزی کف از لباسشویی را کاهش دهید. همچنین شما می توانید تعمیرات لباسشویی خود را به مرکز تخصصی معتبر و با سابقه تعمیرات لوازم خانگی، یعنی تعمیرگاه مجاز بسپارید.

تعمیرگاه مجاز آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی با گارانتی تعمیرات ۳۰ روزه به شما عزیزان می باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما