ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

بررسی دلایل کدخطای AE در لباسشویی ال جی

مشکلات متداول در سیستم آکوا استاپ لباسشویی ال جی

در برخی از ماشین‌های لباسشویی ال جی، که از سیستم و ویژگی آکوا استاپ بهره می‌برند، ویژگی آکوا استاپ به منظور حفاظت در برابر نشت آب طراحی شده است. در صورتی که دستگاه شما دارای این ویژگی باشد و دچار نشتی شود، ارور AE نمایش داده می‌شود. بنابراین، تمام اتصالات و بست‌ها در ماشین لباسشویی باید به دقت بررسی شوند تا محل نشتی مشخص شده و آن را برطرف کنید.

شل شدن شلنگ لباسشویی

گاهی اوقات، دلیل ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی ممکن است شل شدن یا کنده شدن شلنگ باشد که ناشی از جابجایی دستگاه است. این موضوع ممکن است منجر به نشت آب شود و در نهایت باعث ایجاد ارور AE در ماشین لباسشویی می‌شود. در این صورت، توصیه می‌شود دستگاه توسط سرویس کار تعمیر لباسشویی ال جی بررسی بشود.

اشکال در برد لباسشویی ال جی

اگر در حین عملیات شستشو، لباسشویی ال جی متوقف شده و ارور AE را نمایش دهد، ممکن است مشکلی در برد کنترل یا پردازنده دستگاه وجود داشته باشد. این مسئله ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر برد را داشته باشد که بهتر است توسط تکنسین، تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی انجام بشود.

خراب شدن لاستیک در اطراف درب لباسشویی ال جی

گاهی اوقات، دلیل ارور AE در ماشین لباسشویی ال جی ممکن است خرابی لاستیک در اطراف درب باشد. این موضوع ممکن است باعث نشت آب از اطراف درب شده و در نتیجه باعث ایجاد ارور AE در پنل نمایشگر دستگاه گردد. در این شرایط، توصیه می‌شود لاستیک درب را به صورت کامل تعمیر کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید، بهتر است این کار توسط افراد فنی و یا سرویس کاران تعمیر لباسشویی انجام بشود.

اشکال در اتصالات شیلنگ‌های لباسشویی ال جی

همانطور که بالاتر عنوان کردیم، ارور AE در لباسشویی ال جی زمانی نمایش داده می‌شود که سنسور نشتی در کف دستگاه تشخیص می‌دهد که در کف ماشین لباسشویی، نشتی آب وجود دارد.

 در این صورت، تمام اتصالات شیلنگ‌ها باید به دقت بررسی شوند و در صورت نیاز، محل هایی که نشتی دارند، سرویس گردند.

وجود نشتی در اتصالات داخلی لباسشویی ال جی

یکی دیگر از دلایل ممکن برای نمایش ارور AE در لباسشویی ال جی، نشتی در اتصالات داخلی دستگاه می‌باشد. در صورتی که اتصالات داخلی لباسشویی شل باشد، امکان این وجود دارد که ماشین لباسشویی دچار نشتی بشود و در نهایت ارور AE نمایش داده بشود.

همچنین اگر که تمایل دارید، اطلاعات بیشتری در ارتباط با ارورهای ماشین لباسشویی ال جی به دست بیاورید، پیشنهاد می کنیم که مقاله علت ارور de در لباسشویی ال جی و آموزش رفع این کد خطا را مطالعه نمایید.

مسدود شدن شلنگ تخلیه لباسشویی ال جی

طبق نظر تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی، ممکن است کدخطای AE به دلیل مسدود شدن لوله‌های تخلیه ایجاد شود. در نتیجه، مسیر آب دستگاه را به دقت بررسی نمایید. در صورت پاره یا خراب شدن لوله‌ها، آن‌ها را تعویض نمایید. همچنین ممکن است پمپ تخلیه خراب شده باشد.

در نتیجه، پمپ تخلیه لباسشویی ال جی نیز می بایستی به دقت چک شود. توصیه می‌شود، قطعه سنسور شناور هم بررسی گردد.

 به غیر از این موارد، محل تخلیه آب لباسشویی ال جی نیز ممکن است مسدود شده باشد ، برای رفع شدن ارور AE باید گرفتگی را برطرف نمایید 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما