ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

معایب ماشین لباسشویی حایر

روشن نشدن ماشین لباسشویی حایر

یکی از اصلی ترین و شایع ترین معایب لباسشویی حایر، روشن نشدن این دستگاه می باشد. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود اما برای برطرف کردن این مشکل در اولین اقدام باید مطمئن شوید لباسشویی به برق وصل است یا خیر. درصورتی که مشکل از اتصال وسیله به جریان برق نبود، لباسشویی را ریست کنید. اگر همچنان مشکل برطرف نشد، ممکن است برد دستگاه آسیب دیده باشد که برای تعمیر آن باید از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

عدم تخلیه آب؛ از رایجترین معایب لباسشویی حایر

از مشکلات رایج دیگر در لباسشویی حایر می توان به عدم تخلیه آب اشاره کرد که مصرف کنندگان زیادی با این مشکل در لباسشویی حایر خود روبرو هستند. عدم تخلیه آب یکی از رایجترین معایب ماشین لباسشویی حایر می باشد که ممکن است ناشی از دلایلی مانند گیر کردن شی خارجی داخل پمپ، خراب شدن پمپ تخلیه یا آسیب سیمکشی و اتصالات لباسشویی باشد. برای حل این مشکل ابتدا شلنگ تخلیه آب را بررسی کنید، اگر دچار انسداد یا تغییر شکل یا غوطه ور شدن در آب شده باشد، لباسشویی نیاز به بررسی توسط متخصص دارد. شما میتوانید با استفاده از سرویس نصب و تعمیر ماشین لباسشویی حایر تعمیرگاه مجاز، لباسشویی خود را به دست تعمیرکاران ماهر بسپارید.

سرو و صدای بیش از حد ماشین لباسشویی حایر

شاید شما هم با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید که دستگاه دچار سر و صدای بیش از حد می شود. یکی دیگر از معایب لباسشویی حایر سر و صدای بیش از حد و آزاردهنده وسیله است. که ممکن است ناشی از تراز نبودن دستگاه، خرابی کمک فنر، بلبرینگ یا کاسه نمد باشد. برای حل مشکل سرو صدای بیش از حد لباسشویی حایر موارد زیرا بررسی کنید:

  • شیلنگ تخلیه آب
  • قرار داشتن المنتهای لباسشویی در جای خود
  • قرار گرفتن صحیح لباسها داخل لباسشویی
  • نصب ماشین لباسشویی در زمین هموار

عدم ورود آب به لباسشویی

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی حایر، عدم ورود آب به لباسشویی است که ممکن است به دلیل اختلال در شیر برقی ماشین یا پایین بودن فشار آب ساختمان باشد. برای عیبیابی، در ابتدا فشار آب منزل را بررسی کنید اگر مشکل از کم بود فشار یا قطعی آب نبود، شلنگ آب ورودی لباسشویی را چک کنید تا دچار یخزدگی یا انسداد نشده باشد.

اختلال در عملکرد خشککن

یکی از عمده مشکلاتی که سایر افراد با ماشین لباسشویی حایر مواجه میشوند، عدم عملکرد صحیح خشککن است. این مشکل زمانی رخ میدهد که لباسشویی بیش از ظرفیت مجاز آن سنگین شود. برای رفع این اختلال، از اضافه کردن بار بیش از حد به ماشین لباسشویی خود خودداری کنید.

داغ شدن بیش از حد لباسشویی

داغ شدن بیش از حد لباسشویی یکی دیگر از مشکلات رایج این است که ممکن است ناشی از خرابی المنتها یا سنسور دما باشد. توصیه میشود برای عیبیابی این مشکل از یک متخصص حرفه ای کمک بخواهید.

دیگر معایب ماشین لباسشویی حایر

برخی دیگر مشکلاتی که ماشینهای لباسشویی حایر بعد چندین سال کارکرد ممکن است با آن مواجه شوند به شرح زیر هستند:

  • خرابی بلبرینگها بعد از 8 تا 10 سال کار
  • نشتی آب
  • خرابی میکروسوئیچهای درب لباسشویی
  • لرزش زیاد دستگاه

سخن پایانی

حایر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است. ماشینهای لباسشویی حایر به علت کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه، در بازار ایران دارای طرفدارن بسیاری است با این حال این محصول مانند سایر لوازم الکتریکی، در کنار مزایا از معایبی نیز دارد. در این مقاله به بررسی رایجترین معایب لباسشویی حایر و نحوه عیب یابی هریک پرداختیم. شما میتوانید برای تعمیر لباسشویی حایر خود از طریق ثبت سفارش در سایت، از سرویس تعمیر لباسشویی تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید. همچنین میتوانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاهها با ما درمیان بگذارید تا پاسخ خود را درکوتاه ترین زمان از متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دریافت کنید. از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما