ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

فناوری های لباسشویی حایر

1.برنامه Cotton؛ مخصوص لباس‌ های کتان

این فناوری در ماشین لباسشویی ها به‌ صورت اختصاصی برای لباس‌هایی با جنس کتان طراحی شده و دمای آب بسیار بالایی دارد. همچنین توجه داشته باشید که از این برنامه می ‌توانید برای شست ‌و شوی لباس‌ های رنگی با میزان کثیفی متوسط رو به بالا نیز استفاده کنید.

2.شستن پارچه ‌های مصنوعی با برنامه شستشوی لباس Synthetic

Synthetic  این کلمه به معنی الیاف مصنوعی می باشد و با توجه به این موضوع فناوری Synthetic برای لباس‌هایی کاربرد دارد که در آن از الیاف مصنوعی و پلاستیکی استفاده شده است. دمای این فناوری لباسشویی حایر۶۰ درجه است و در مدت ۸۰ دقیقه شست ‌و شوی لباس‌ها را به اتمام می‌رساند.

3.لباس‌ های پشمی را با برنامه Wool بشویید

این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی حایر برای لباس‌های پشمی و بافتنی طراحی شده تا از آسیب دیدن الیاف بافت جلوگیری کند. دمای آب این برنامه را نمی ‌توانید بیشتر از ۴۰ درجه قرار دهید و مدت زمان فرایند شست ‌و شوی آن نیز بسیار کوتاه است. تکان خوردن آرام و کم دیگ لباسشویی باعث می‌ شود تا بدون وارد شدن آسیب به لباس، لکه‌ ها و کثیفی‌ ها کاملا پاک شوند.


4.برنامه Baby Care؛ طراحی‌شده برای شست ‌و شوی لباس ‌های کودکان

فناوری Baby Car در ماشین لباسشویی حایر مخصوص شست‌  وشوی لباس ‌های کودکان و کسانی که پوست حساسی دارند، طراحی شده است. دمای آب در این فناوری ماشین لباسشویی حایر بسیار بالا و نزدیک به ۶۰ درجه است که همه کثیفی ‌ها و باکتری ‌های روی الیاف را به‌ خوبی از بین می ‌برد. به ‌این ‌ترتیب، حتی سرسخت‌ ترین لکه ‌ها را می توانید با استفاده کردن از این فناوری لباسشویی حایر از بین ببرید.

5.آبکشی و خشک کن لباسشویی حایر با برنامه Rinse & Spin

با استفاده از این برنامه کاربردی شستشوی لباسشویی حایر، می‌توانید لباس‌ها را فقط آبکشی و خشک کنید. درواقع، این برنامه لباس‌ها را نمی‌شوید و صرفا به آبکشی و آبگیری می‌پردازد.

6.برنامه Eco Drum Clean (شستشوی بهینه)؛

بهترین برنامه شستشوی لباسشویی حایر

این برنامه مخصوص شستشوی لباس نیست و برای تمیز کردن داخل دیگ طراحی شده است. شما باید با استفاده از جرم‌ گیر مخصوص پس از هر 40 بار استفاده از دستگاه، دیگ آن را بشویید تا همه رسوبات حذف شود. با استفاده از برنامه شستشوی بهینه، نیاز شما به تعمیر لباسشویی حایر تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند

7.محافظت از لباس‌های ظریف با برنامه Delicate

این فناوری لباسشویی حایر برای لباس ‌هایی حساس طراحی شده تا با کمترین دور موتور و پایین ‌ترین دمای آب، لباس‌ها را بشوید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه، لکه‌های لباس باید کم و ضعیف باشند. برای پاک کردن لکه‌ های قوی‌ تر بهتر است به ‌دنبال راهکار دیگری مثل دادن لباس به خشکشویی باشید.

8.برنامه Air Wash-Deodorization & Sanitization؛ ضد عفونی ‌کننده و خوش ‌بوکننده لباس ‌ها

این برنامه یکی از خاص‌ ترین فناوری های منحصر به ‌فرد لباسشویی حایر می باشد که به کاربر اجازه می ‌دهد بدون نیاز به آب و شوینده، لباس تمیز اما بد بوی خود را خوش ‌بو و ضد عفونی کند. تکنولوژی Air Wash با استفاده از هوای گرم بوی نامطبوع الیاف را از بین می‌برد و باکتری ‌های موجود روی آن را می‌کشد.

9.شست‌وشوی لباس ‌های تیره با برنامه dark garment

dark garment به ‌معنی لباس تیره است؛ با استفاده از این برنامه لباس ‌های تیره به‌ صورت ملایم شسته می‌شوند تا بافت و رنگ آن‌ ها دچار آسیب نشوند.

10.شست ‌و شوی اصولی لباس ‌های بیرونی با برنامه Outdoor Care

این برنامه که در بعضی از دستگاه‌ ها با نام برنامه البسه ورزشی یا Sports Wash شناخته می‌شود، برای شستشوی پوشاک مورد استفاده در هوای آزاد کاربرد دارد. لباس های ورزشی یا پوشاک کوهنوردی را می‌توانید با کمک این برنامه کاملا بشویی. Outdoor Care برای شست ‌و شوی پارچه‌ ها و الیافی از قبیل اسپندکس، کششی و میکروفیبر بسیار مناسب است.

11.برنامه Daily Wash؛ شست ‌و شوی لباس‌های نه‌چندان کثیف

لباس ‌هایی که در طول روز پوشیده می‌شوند، اکثرا کثیفی یا لکه خاصی ندارند و فقط به‌ خاطر بوی عرق نیاز به شست ‌و شو دارند. برنامه شست ‌و شوی روزانه با دمای معمولی و مدت زمان کم می ‌تواند لباس ‌ها را تمیز و خوش‌ بو کند؛ بدون اینکه هیچ آسیبی به بافت و رنگ لباس‌ها وارد شود.

12.برنامه Super Eco Wash؛ برنامه شست ‌و شوی فوق اقتصادی و دوست ‌دار محیط ‌زیست

در این برنامه شستشوی ماشین لباسشویی حایر سعی شده تا دستگاه در کنار داشتن عملکردی عالی، کمترین میزان مصرف برق را داشته باشد. اکثر لکه‌ های موجود روی لباس ‌ها در این برنامه قابل تمیز شدن هستند و زمان کل آن فقط 90 دقیقه است.

در این مقاله با فناوری های لباسشویی حایر آشنا شدیم اما در برخی از موارد این امکان وجود دارد که یکی از این فناوری ها در لباسشویی دچار مشکل شود و به خوبی کار نکند در این گونه موارد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما