ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

لباسشویی کاریزمای دوو

شاید شما هم اسم لباسشویی کاریزمای دوو به گوشتان خورده باشد، دوست داشته باشید که با این مدل از لباسشویی آشنا شوید. در ادامه این مقاله قرار است با تکنولوژی های لباسشویی کاریزما لباسشویی دوو آشنا شویم. ماشین لباسشویی های کاریزمای دوو  با استفاده کردن از تکنولوژی های روز دنیا، تجربه ای متفاوت و فوق العاده را از شست و شوی لباس ها برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بعد از شست و شو لباس های شما مانند روز اول تمیز و پاکیزه شوند. ضدم زمردی، تکنولوژی نانو سیلور، موتور دایرکت درایو با تراز مصرف انرژی A+++ و با داشتن 15 برنامه شستشوی کابردی، آرامش و آسودگی خاطر بابت شستشویی بی عیب و نقص لباس ها را برای شما فراهم می سازد.

ماشین لباسشویی کاریزمای دوو با پشتیبانی از ۱۵ برنامه مختلف جهت شستشوی کامل لباس ها به شما این امکان را میدهد که در کنار شستشویی کامل و بینقص، از الیاف لباسها در حین فرایند شستشو محافظت میکند. در ادامه مطلب، به معرفی و توضیح هریک از این برنامه ها میپردازیم:

برنامه های شستشوی Cotton و Cotton Eco ماشین لباسشویی کاریزما

این برنامه شست و شو مخصوص تمامی لباس های کتان و پنبه ای که رنگ آن ها ثابت هستند می باشد. برنامه شستشوی Cotton میباشد که علاوه بر شستشوی کامل لباسهای کتانی، از الیاف این نوع لباسها محافظت میکند. حالت Cotton Eco، برای محافظت حداکثری از الیاف لباسهای کتانی طراحی شده است. علاوه بر این در هر دو حالت، از کمرنگ شدن و یا آسیب دیدن رنگ لباسها جلوگیری کامل میشود.

فناوری شستشو با بخار یا Steam Care ماشین لباسشویی کاریزما

شاید شما هم با لباس های خیلی کثیف در ماشین لباسشویی خود روبرو شده باشید که برای شست شوی این مدل از لباس ها باید از شست و شو با بخار داغ استفاده نمایید. همچنین توجه داشته باشید که فناوری Steam Care در ماشین لباسشویی کاریزمای دوو، این امکان را برای همه اعضای خانواده فراهم میکند تا لباس های خود را به بهترین شکل ممکن ضد عفونی کنند.

شستشوی لباسهای ظریف با قابلیت Sensitive

به این موضوع دقت داشته باشید که برای شست و شوی لباس هایی با پارچه نازک و ظریف مانند انواع لباس زیر، لباس های لطیف و این گونه موارد‌ باید از درجه حرارت خاصی استفاده شود. فناوری Sensitive ماشین لباسشویی کاریزما به خوبی امکان شستشوی لباسهای ظریف را فراهم میکند.

برنامه شستشوی All In ماشین لباسشویی کاریزما

یکی دیگر از فناوری های لباسشویی کاریزما all in می باشد که  از فناوری هنگام شستشوی همه لباسها به صورت یکجا، میتوان از قابلیت All In در ماشین لباسشویی کاریزمای دوو استفاده کرد.

حالت شستشوی Synthetic

شاید شما هم تصمیم به شست و شوی لباس هایی  با الیاف مصنوعی، الیاف پلی آمید، پلی استر و … که در این حالت باید از فناوری Synthetic استفاده میشود.

برنامه شستشوی Heavy Wash ماشین لباسشویی کاریزما

در برخی از موارد این امکان وجود دارد که لباس های کثیف حجم زیادی داشته باشند، اما اصلا نگران این موضوع نباشید شما عزیزان می توانید با استفاده کردن از فناوری Heavy Wash حجم زیادی از لباسهای کثیف را به راحتی و به صورت یکجا شستشو دهید.

قابلیت Hand Wash ماشین لباسشویی کاریزما

شاید شما هم این موضوع را مشاهده کرده باشید که بعد از شست شوی لباس های رنگی با کمرنگ شدن و یا قاطی شدن رنگ آن ها روبرو شده باشید. شستشوی این لباسها بهتر است که با دست انجام گردد. تکنولوژی Hand Wash در ماشین لباسشویی کاریزمای دوو برای همین موضوع طراحی شده است و با شستشوی متناسب با الیاف این لباسها، به حفظ رنگ و سلامت الیاف لباسهای رنگی کمک میکند.


برنامه Anti-Stain

این برنامه یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن لکه ها از روی لباس ها می باشد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که میزان دفعات شستشو و همچنان دمای آب در این قابلیت به نحوی می باشد که لکه های سخت را از بین می برد و پاکیزگی مجدد را به لباسهای شما هدیه میدهد.

برنامه Drum Clean ماشین لباسشویی کاریزما

یکی دیگر از فناوری های لباسشویی کاریزمای دوو drum clean می باشد که از آن برای شستشوی محفظه درام زمردی ماشین لباسشویی کاریزمای دوو به کار میرود. در این حالت محفظه درام کاملا تمیز و ضدعفونی شده و آماده شستشوی لباسها به بهترین شکل ممکن خواهد شد.

قابلیت Wool برای شستشوی لباسهای پشمی

یکی دیگر از الیاف حساس در لباس ها، لباس های پشمی می باشند که الیاف آن ها در هنگام شست و شو مراقبت های زیادی می خواهد. فناوری Wool بهترین گزینه برای شستشوی لباسهای پشمی میباشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران

تعمیر لباسشویی دوو در محل مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

نیازی نیست تا لباسشویی را جابجا کنید و هزینه ای بابت جابجایی پرداخت کنید و تمامی مراحل تعمیر را می توانید نظاره و مدیریت کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما