ساعات کاری: هر روز از ساعت 8:00 - 20:00

تشخیص لباسشویی ال جی اصل

نکات زیادی در رابطه با تهیه ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد، اما اصلی ترین نکته در هنگام خرید این محصول، تشخیص لباسشویی ال جی اصل می باشد. ماشین لباسشویی ال جی جزو بهترین و با کیفیت ترین ماشین لباسشویی موجود در بازار می باشد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان خرید زیادی دارد که همین موضوع باعث شده است تا افراد سودجو به دنبال فروش ماشین لباسشویی با نام این برند به جای برندهای بی کیفیت هستند تا از این طریق سود نمایند.
در این مقاله قرار است با روش های تشخیص لباسشویی ال جی اصل آشنا شویم تا در صورتی که قصد خرید این محصول را اول دستگاه را به خوبی بررسی نمایید و بعد از اینکه از اصالت لباسشویی ال جی مطمئن شدید، آن را تهیه فرمایید. در ادامه این مقاله با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همراه باشید.
توجه داشته باشید که امروزه انواع محصولات با برند های متفرقه از طریق مرز بانه وارد کشور می شود که قیمت خریداری شده آن ها به مراتب پایین تر و از کیفیت ضعیف تری نسبت به دیگر برند ها همچون ال جی برخوردار هستند. این موضوع باعث شده است که بسیاری از فروشندگان اقدام به فروش این محصولات با تغییر نام آن ها به برند های معتبر نمایند تا به واسطه این تقلب محصولات خود را با قیمت های بالاتری به خریداران بفروشند. این موضوع سبب شده اس که امروزه در بازار به خصوص بازار غیر مرزی خرید و فروش چنین محصولاتی به دلیل عدم اطلاع مشتریان صورت پذیرد.

 تعمیر لباسشویی


موضوعی که باید به آن دقت کرد این است که متاسفانه چنین افرادی با بد جلوه نمودن مرز بانه به عنوان خرید لوازم خانگی ، محصولات بی کیفیت و تقلبی خود را به فروش برسانند در صورتی که این افراد تمامی این محصولات بی کیفیت خود را از مرز بانه وارد کشور می نمایند و در شهر های بزرگ همچون تهران به فروش می رسانند.

چک کردن جعبه و کارتن محصول

یکی از شیوه های تشخیص لباسشویی ال جی اصل بررسی کردن کارتن و جعبه دستگاه می باشد. از شیوه های جدید کلاهبرداری و فروش محصولات تقلبی می توان به این موضوع اشاره کرد که امکان تشخیص محصولات اصل و فرع با استفاده از ساخت لیبل ها و کارتن های پر زرق و برق بسیار سخت شده است اما بعضا دیده می شود که با کمی دقت بر روی بعضی موارد می توان لباسشویی اصل از تقلبی را تشخیص داد. به عنوان مثال استفاده از تصویر پرچم کشور های متفرقه به جای کشور اصلی سازنده لباسشویی ال جی یعنی کره جنوبی بر روی کارتن. البته به این موضوع توجه داشته باشید که انجام این کار در ماشین لباسشویی ال جی و یا دیگر برند ها کمتر صورت می گیرد که این موضع و یا سایر موارد مشابه بر روی جعبه می تواند احتمال تقلبی بودن محصول را بالا ببرد.

در برخی از موارد دیده شده است که فروشندگان به منظور فروش محصول با کیفیت و قیمت پایین تر خود اقدام به حک کردن نام برند ساسونگ بر روی بدنه محصولات خود با استفاده از لیزر کرده اند.

بررسی کردن سایز لباسشویی ال جی:

به عنوان مثال شما لباسشویی 10.5 کیلویی الجی مدل v5 را سفارش میدهید اما لباسشویی که برا شما اومده سایز 9کیلویی بوده و شما متوجه نشدید چون لباسشویی الجی مدل v5 در سایز 9کیلویی و 10.5کیلویی تنها تفاوتشون در عمقشونه و اگر شما از قبل این قضیه را ندونید احتمالا سرتون کلا بره.
لباسشویی 9کیلویی الجی مدل v5 عمق56 سانتی متر میباشد و سایز 10.5 کیلوییش عمقش 58.5 میباشد. این 2.5 سانتی متر اختلاف باعث شده طراحی داخل لباسشویی طوری باشد که دیگ بسیار بزرگتر شود.
این نوع تقلب معمولا برای لبسشویی هایی انجام میشه که چند سایز داشته باشه و حتما هنگام خرید به این نکات توجه فرمایید.

 تعمیر لباسشویی
انتخاب فروشندگان معتبر

یکی دیگر از روش های تشخیص لباسشویی ال جی اصل خرید محصول از فروشنده‌های معتبر است. دیده شده است که بسیاری از فروشنده‌ های اینترنتی امروزه اقدام به فروش لباسشویی از بانه می نمایند که احتمال تقلبی بودن آن ها وجود دارد. پس با توجه به این موضوع خرید لباسشویی از یک فروشنده معتبر امری مهم محسوب می شود تا خرید مطمئنی را تجربه نمایید. این فروشگاه ها موظف به تضمین اصالت کالای خود می باشند و معمولا جز شرکت های نام آشنا در زمینه خرید لباسشویی از بانه هستند.

در این مطلب با نحوه تشخیص لباسشویی ال جی اصل آشنا شدیم اما توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد بعد از گذشت چند وقت، دستگاه شما دچار مشکلات مختلفی شود. اما اصلا نگران تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی آماده است تا با ارائه خدمات تعمیر لباسشویی ال جی مشکلات پیش آمده را دزر ماشین لباسشویی شما برطرف کند.
در صورت نیاز داشتن به تعمیر لباسشویی ال جی می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما